توی این قسمت از پادکست ایستگاه، من الیاس به همراه میگل نشستیم در مورد موضوعی حرف زدیم که دو قسمت قبل با ایمان حرف زده بودیم، یعنی مرگ و ماجراهای بعدش اما میگل معتقده که براش مهم بعد از مرگش چه اتفاقی می افته حتی اینکه با جسدش چکار می کنند یا در آینده ازش چه جوری یاد میشه.
ایستگاه جمعهها پخش میشه هم پادکستش رو میتونید گوش کنید هم توی یوتیوب میتونید تصویری ببینید
کانال ال-کست رو هم دنبال کنید چون هر روز یک پادکست جدید ازش منتشر میشه و سرگرم میشید